21.10.2013


მოგესალმებით! 

 კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება და მოგზაურობა ჩემს ბლოგზე! 

9 комментариев:

  1. წარმატებებს გისურვებ ნარგიზა !შენ მოწოდებით მასწავლებელი ხარ!

    ОтветитьУдалить
  2. ნარგიზ შესაშური ენთუზიაზმი გაქვს და ძალიან მაგარი ხარ: როგორც მასწავლებელი, ტრენერი, მეგობარი, მრჩეველი და რაც მთავარია დედიკოოო....... ასე რომ, ნარგიზ, კრიტიკული მეგობრის როლში მე ვერ გამოვდგები, იმიტომ. რომ ძალიან მაგარი ხარ...

    ОтветитьУдалить
  3. ნარგიზ, როგორი დამაინტრიგებელი სურათი დადეთ facebook-ზე ;) მე ფიზიკოსი მეგონეთ და ვიფიქრე, რომ კოლეგა აღმოვაჩინე. სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ფიზიკოსი არ ვარ, მაგრამ ფიზიკოსის დედა ვარ. იყო დრო ფიზიკას "ერთად ვსწავლობდით". ასე რომ კოლეგად მიგულეთ...

      Удалить
  4. მაგარი ხარ! წარმატებები!

    ОтветитьУдалить
  5. ყოველთვის მონდომებული და ენერგიული ხართ, წარმატებები

    ОтветитьУдалить
  6. მომეწონა ბლოგის გაფორმება. გისურვებ წარმატებებს!

    ОтветитьУдалить
  7. მადლობა თბილი სიტყვებისთვის. სტიმულია მომავალისთვის. ყველას მოგეხსენებათ მოტივაცია მთავარია ყველა საქმიანობაში

    ОтветитьУдалить
  8. ძალიან კარგი გემოვნებით გაფორმებული ბლოგი გაქვთ, ქალბატონო ნარგიზ, სიამოვნებით ვითანამშრომლებ თქვენთან. მე თქვენი კოლეგა გახლავართ. სურვილი მაქვს მოვხვდე რუსული ენის ტრენინგებზე. თუმცა ჯერჯერობით ვერ ხერხდება.

    ОтветитьУдалить